Για το δυστύχημα στα Τέμπη φαίνεται να υπάρχει διόρθωση που καίει τους σταθμάρχες όσο αφορά την ώρα αναχώρησης τους. Πιο συγκεκριμένα από τις έρευνες για τις συνθήκες που οδήγησαν στο δυστύχημα μπαίνουν στο επίκεντρο και οι άλλοι δύο σταθμάρχες. Από τις έρευνες φέρεται οι άλλοι δύο σταθμάρχες να έφυγαν νωρίτερα από την λήξη της βάρδιας τους. Να εγκατέλειψαν το πόστο τους και να άφησαν μόνο του τον 59χρονο στο σταθμαρχείο της Λάρισας.
Αυτό προέκυψε από το βιβλίο παράδοσης-παραλαβής από το σταθμαρχείο της Λάρισας. Σε αυτό το βιβλίο οι σταθμάρχες που αποχωρούν γράφουν την ακριβή ώρα αποχώρησης τους. Τέλος αναφέρουν στον διάδοχο σταθμάρχη μπροστά στον πίνακα σιδηροδρομικής κυκλοφορίας τι ακριβώς παραλαμβάνουν.
Η διόρθωση στο έγγραφο-ντοκουμέντο
Το έγγραφο-ντοκουμέντο το δημοσίευσε ο Ελεύθερος Τύπος. Στην σελίδα του βιβλίου από εκείνο το βράδυ οι προηγούμενοι σταθμάρχες Κ.Π. και Π.Χ. παραδίδουν τον σταθμό στον άπειρο 59χρονο σταθμάρχη Β.Σ. Ώρα άφιξης τους στο σταθμό αναγράφεται η 14:00 δηλαδή η κανονική ώρα προσέλευσης τους στην εργασία. Ως ώρα αναχώρησης αναγράφεται η 22:30. Όμως με μια πιο προσεκτική ματιά η ώρα έχει διορθωθεί με μπλάνκο και υπογραμμιστεί με έντονη γραμμή. Ο προφυλακισμένος σταθμάρχης Β.Σ. κατά την πολύωρη απολογία του στην ανακρίτρια είχε αναφέρει ότι ο Κ.Π. έφυγε περίπου στις 22:20 και ο Π.Χ. περίπου στις 22:10. Μετά το δυστύχημα παρατήρησε και την δίορθωση της ώρας στο βιβλίο. «Δεν θυμάμαι ποια ήταν η ώρα που υπέγραψα ότι παρέλαβα. Το συγκεκριμένο βιβλίο βρίσκεται πάντα ανοιχτό στο γραφείο του σταθμάρχη, τοποθετημένο σε ένα ράφι και διαπίστωσα μετά το συμβάν ότι ήταν διορθωμένη η ώρα», φέρεται να έχει πει ο Β.Σ.
Το προαναφερόμενο έγγραφο παρακάτω:
Η ακριβής ώρα αποχώρησης των δύο σταθμάρχων δεν είναι δυνατόν να καθοριστεί ακόμα. Το μόνο που μπορεί να ειπωθεί με σιγουριά έιναι ότι έφυγαν πριν τις 22:35 όπου έφτασε το προηγούμενο τρένο του προαστιακού απο Θεσσαλονίκη που είχε επίσης κατευθυνθεί σε λάθος ράγες. Αυτό το ατύχημα αποτρέπηκε 20 λεπτά πριν το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη λόγω του ότι το αντιλήφθηκε εγκαίρως ο μηχανοδηγός. Οπώς καταλαβαίνετε πιθανώς αυτή είναι η διόρθωση που καίει τους άλλους δύο σταθμάρχες.
Κατάθεση του επιθεωρητή Λάρισας
Ο επιθεωρητής Λάρισας ο οποίος είναι επίσης κατηγορούμενος σε αυτή την υπόθεση κατά την κατάθεση του και σύμφωνα με τα λεγόμενα του πρώτου κατηγορούμενου οι άλλοι δύο σταθμάρχες είχαν φύγει πριν τις 22:00. Αυτά που ανέφερε συγκεκριμένα ήταν: “τις 23:44 στις 28-02-2023 πληροφορήθηκα από τον ρυθμιστή κυκλοφορίας για το ατύχημα. Πήρα τηλέφωνο τον Σ., που ήξερα ότι είχε βάρδια μόνος του εκείνη την ώρα και στη συνέχεια μίλησα με τον Π. που ήξερα ότι είχε βάρδια μέχρι τις 23:00. Ο Π μου απάντησε ότι παρέδωσε κανονικά. Να σημειώσω ότι με βάση το πρόγραμμα της συγκεκριμένης ημέρας ο Π. είχε πρωινή βάρδια αλλά άλλαξε τη βάρδιά του και έπρεπε να εργαστεί από τις 14:00-23:00. Όταν στις 01:15 συνάντησα τον Σ. τον ρώτησα γιατί έμεινε μόνος του ενώ υπήρχε σταθμάρχης, μου απάντησε ότι ο Π. παρέδωσε σε αυτόν και έφυγε γύρω στις 21:45-21:50”.
Σύμφωνα με τον επιθεωρητή αν οι δύο σταθμάρχες είχαν παραμείνει έως την προβλεπόμενη ώρα ίσως το δυστύχημα να είχε αποφευχθεί.
Κατάθεση επίσης έκανε και ο σταθμάρχης Παλαιοφαρσάλων. Στην κατάθεση του αναφέρει ότι ο αρχαιότερος σταθμάρχης είχε φύγει όταν του τηλεφώνησε πριν το δυστύχημα. Συγκεκριμένα στην κατάθεση του δήλωσε:
“Αφού μίλησα με τον Σ., μετά από λίγο κάλεσα τον Π. στον κινητό του περί ώρα 22.45 και τον ρώτησα πού βρίσκεται και μου απάντησε ότι είχε φύγει και τον ρώτησα γιατί έφυγε και μου απάντησε «Πόσο να καθίσω; Αυτόν θα φυλάω;»” Επίσης στην κατάθεση του ανέφερε πως όταν υπάρχει φόρτος εργασίας συνήθως δεν φεύγει κανεις.
Πηγή CNN Greece