Επικαιρότητα Περιφέρεια

Καταδυτικό και αναρριχητικό πάρκο Λεωνιδίου στο επίκεντρο – Προ των πυλών οι “Εβδομάδες Προβολής” (pics)

leonidio-kataditiko-anarrixitiko-parko

Καταδυτικό και αναρριχητικό πάρκο Λεωνιδίου στο επίκεντρο των συζητήσεων

Το Λεωνίδιο επισκέφθηκε την περασμένη Παρασκευή 2 Οκτωβρίου η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Άννα Καλογεροπούλου.

Η αντιπεριφερειάρχης, μαζί με συνεργάτη της, είχε συνάντηση με τον δήμαρχο Νότιας Κυνουρίας Χαράλαμπο Λυσίκατο

στην οποία τέθηκε το πλαίσιο προβολής και ανάδειξης του καταδυτικού πάρκου και του αναρριχητικού ως θεματικών μορφών τουρισμού,

οι οποίες προσελκύουν πληθώρα επισκεπτών καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.

Συζητήθηκαν επίσης και τα σημαντικά φεστιβάλ, όπως το “Μελιτζάzz” στο Λεωνίδιο και το πολιτιστικό φεστιβάλ “Παρατυρό” στον Τυρό.

Παράλληλα, η αντιπεριφερειάρχης ξεναγήθηκε

στη μόνιμη έκθεση ιστορίας και αγροτικών προϊόντων που φιλοξενείται εντός του δημαρχείου, ενώ επισκέφθηκε επίσης τον πολυχώρο “Φάμπρικα Πολιτισμού”,

παλιά αρχοντικά της περιοχής, όπως και τον Πύργο Τσακαλιώτη.

leonidio-katadiko-anarrixitiko-parko

ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΟΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ

Στο μεταξύ, χθες, Δευτέρα 5 Οκτωβρίου, η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Αννα Καλογεροπούλου και η προϊσταμένη της Γενικής Διεύθυνσης του Τμήματος Τουρισμού Κανέλα Καράμπελα είχαν συνάντηση με δημάρχους, αντιδημάρχους, προέδρους και εκπροσώπους των Επιμελητηρίων στο πλαίσιο της οργάνωσης “εβδομάδων προβολής” των προϊόντων μεσογειακής διατροφής, καθώς και του πολιτιστικού αποθέματος και των τουριστικών συγκριτικών πλεονεκτημάτων της Περιφέρειας Πελοποννήσου.

Στη συνάντηση παρών ήταν και ο επιχειρηματίας Παύλος Ευμορφίδης, ιδιοκτήτης της διεθνους εταιρείας Cocomat, ο οποίος προτίθεται να φιλοξενήσει τις εβδομάδες προβολής στα καταστήματά του ανά την Ευρώπη που βρίσκονται στα πιο κεντρικά σημεία μεγάλων ευρωπαϊκών πόλεων όπως το Βερολίνο, το Ντίσελντορφ, το Αμστερνταμ και η Βαρκελώνη.

Στις εβδομάδες προβολής μπορούν να φιλοξενηθούν Πελοποννήσιοι παραγωγοί, τυποποιητές, επιχειρηματίες τουρισμού, καθώς και start up επιχειρήσεις.

Οπως χαρακτηριστικά σημείωσε η αντιπεριφερειάρχης, “αθροίζοντας δυνάμεις στους δύσκολους καιρούς της πανδημίας και λαμβάνοντας υπ’ όψιν πως οι διεθνείς εκθέσεις θα είναι φέτος ανύπαρκτες -ή πολύ περιορισμένες-, η υιοθέτηση νέων πρακτικών και εναλλακτικών ενεργειών εξωστρέφειας (πέραν από τις διαδικτυακές εκθέσεις, που ενδείκνυνται κυρίως για προβολή των υπηρεσιών και όχι τόσο των προϊόντων) μπορεί να δημιουργήσει νέες ευκαιρίες προβολής, παρουσίασης και επικοινωνίας των πελοποννησιακών προϊόντων και κατ’ επέκταση του πολιτισμού μας και γαστρονομικού μας πλούτου”.

leonidio-kataditiko-anarrixitiko-parko
leonidio-kataditiko-anarrixitiko-parko
leonidio-kataditiko-anarrixitiko-parko
leonidio-kataditiko-anarrixitiko-parko
leonidio-kataditiko-anarrixitiko-parko
leonidio-kataditiko-anarrixitiko-parko
leonidio-kataditiko-anarrixitiko-parko
leonidio-kataditiko-anarrixitiko-parko
leonidio-kataditiko-anarrixitiko-parko

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Βόρεια Κυνουρία | Διαγωνισμός για το έργο «Αναπλάσεις στις Κοινότητες Βερβένων και Μελιγούς»

#omada_Arcadia_Spot

Βερούτης: Αυτοψία στο έργο βελτίωσης του δρόμου Σπάρτης – Μυστρά

#omada_Arcadia_Spot*

Προειδοποίηση για έντονα καιρικά φαινόμενα σε περιοχές της Περιφέρειας Πελοποννήσου

#omada_Arcadia_Spot

Προσθέστε το σχόλιο σας