Top News Επικαιρότητα Περιφέρεια

Παρουσιάστηκε το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Πελοποννήσου

touristiki-provoli-perifereias-peloponnisou

Επτά βασικά σημεία στο πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Πελοποννήσου για το 2022

Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Πελοποννήσου για το 2022 παρουσιάστηκε στη συνεδρίαση της Γνωμοδοτικής Επιτροπής Τουρισμού, στην Τρίπολη, υπό την αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού Αννα Καλογεροπούλου, παρουσία και του περιφερειάρχη Παναγιώτη Νίκα.


Ακολούθησε διαβούλευση των μελών της επιτροπής επί του περιεχομένου του εν λόγω προγράμματος, το σύνολο των σχεδιαζόμενων δράσεων του οποίου ανέρχεται σε 1.955.000 ευρώ, ενώ παρέμβαση έκανε και ο περιφερειάρχης (την οποία μπορείτε να διαβάσετε εδώ ).

Το φετινό πρόγραμμα χωρίζεται σε 7 δράσεις και αφορά, ειδικότερα, σε:
  • Εκθέσεις Τουρισμού και Αγροδιατροφής, φυσικές, ψηφιακές ή υβριδικές
  • Διαφήμιση με ψηφιακά και παραδοσιακά μέσα
  • Ενέργειες για την αναβάθμιση και διαχείριση των ψηφιακών καναλιών τουριστικής επικοινωνίας
  • Εκδηλώσεις, διοργανώσεις, φεστιβάλ με έμφαση στη θεσμοθέτηση και υλοποίηση Φεστιβάλ Γαστρονομίας Πελοποννήσου, σε συνεργασία με τοπικούς φορείς
  • Παραγωγή περιεχομένου προβολής (οπτικοακουστικό υλικό, φωτογραφίες, κείμενα και λοιπά επικοινωνιακά υλικά)
  • Μελέτες για την (α) επικαιροποίηση της τουριστικής επικοινωνιακής ταυτότητας, (β) θεσμοθέτηση Οργανισμού Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού, (γ) ανάπτυξη των επιμέρους τουριστικών προϊόντων γαστρονομίας, οικοτουρισμού και τουρισμού υπαίθρου.
  • Δράσεις Δημοσίων Σχέσεων (Fam Trips, RoadShows και ημερίδες).


Στην εισήγησή της, η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Αννα Καλογεροπούλου τόνισε ότι απώτερος στόχος του φετινού προγράμματος είναι η ενίσχυση του Brand Awareness του προορισμού “Πελοπόννησος” και η εδραίωσή του ως αυθεντικού και βιώσιμου top of mind τουριστικού προορισμού, η διεύρυνση της τουριστικής περιόδου μέσω της προβολής και προώθησης θεματικών μορφών τουρισμού, και η αύξηση της ικανοποίησης του επισκέπτη μέσω της ανάδειξης αυθεντικών, εξατομικευμένων εμπειριών.

Στη σύσκεψη συμμετείχαν, μεταξύ άλλων, η αντιπεριφερειάρχης Πολιτισμού και Παιδείας Αθηνά Κόρκα, ο πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου Κωνσταντίνος Μαρινάκος, ο πρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων Μεσσηνίας Δημήτρης Καραλής, η Βίβιαν Μανωλέσου ειδική γραμματέας της ομοσπονδίας επιχειρηματικών και τουριστικών Καταλυμάτων Πελοποννήσου, ο πρόεδρος του Συλλόγου Επαγγελματιών Τολού Παναγιώτης Ιωάννου, οι πρόεδροι των Επιμελητηρίων Αρκαδίας Γιάννης Τρουπής, Αργολίδας Παναγιώτης Ψυχογιός και Κορινθίας Παναγιώτης Λουζιώτης, η Παρασκευή Κεχρή μέλος των ξενοδοχείων μικρής κλίμακας του Δήμου Ξυλοκάστρου – Ευρωστίνης , ο γενικός διευθυντής της ΔΕΘ-HELEXPO Αλέξανδρος Τσαξιρλής, ο ειδικός σύμβουλος της ΔΕΘ Παρασκευάς Παρασκευόπουλος και η περιφερειακή σύμβουλος Μαργαρίτα Σπυριδάκου.

Related posts

ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΗΜΑ ΑΛΛΑΓΗΣ : Αυξημένη η συμμετοχή των ψηφοφόρων στην Πελοπόννησο – Τα αποτελέσματα

Arcadia Spot NG

Στρατηγικές συμβάσεις Πολιτιστικής ανάπτυξης για την Πελοπόννησο | Εξασφαλίστηκε η ομαλή εξέλιξη για το Νέο Αρχαιολογικό Μουσείο Αρχαίας Μεσσήνης

Arcadia Spot NG

Δημήτρης Πτωχός: «Η Πελοπόννησος, τόπος έμπνευσης και υπέρβασης για τους κορυφαίους αθλητές»

Arcadia Spot NG

1 comment

Εγκρίθηκε από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου ο προϋπολογισμός της Περιφέρειας 8 Ιανουαρίου 2022 at 1:45 μμ

[…] Παρουσιάστηκε το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Π… […]

Reply

Leave a Comment