Top NewsΕλλάδαΕπικαιρότητα

Τέλη κυκλοφορίας 2021: Λήγει η προθεσμία πληρωμής τους

teli-kykloforias-2021

Έως την Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου θα πρέπει να πληρωθούν τα τέλη κυκλοφορίας 2021 από τους ιδιοκτήτες οχημάτων μετά και τη δίμηνη παράταση που έχει δοθεί. 

Λόγω κορονοϊού τα τέλη κυκλοφορίας δεν πληρώθηκαν έως το τέλος του 2020 αλλά πήραν παράταση για δύο μήνες. Παράλληλα, στο τέλος Φεβρουαρίου λήγει και η προθεσμία για να θέσουν οι φορολογούμενοι τα οχήματά τους σε ακινησία και να καταθέσουν τις πινακίδες κυκλοφορίας.

Σε περίπτωση που δεν πληρωθούν εγκαίρως τα τέλη κυκλοφορίας, τότε οι ιδιοκτήτες οχημάτων θα κληθούν να πληρώσουν πρόστιμα.
Συγκεκριμένα το πρόστιμο εκπρόθεσμης καταβολής, μη καταβολής ή μειωμένης καταβολής στα τέλη κυκλοφορίας, ισούται με το ποσό των ετήσιων τελών κυκλοφορίας.

Δηλαδή τα τέλη κυκλοφορίας διπλασιάζονται εάν δεν καταβληθούν στο ακέραιο έως 26 Φεβρουαρίου (τελευταία εργάσιμη ημέρα του Φεβρουαρίου). 

***Παράδειγμα: Εάν το ποσό των τελών κυκλοφορίας είναι κάτω από 30 ευρώ, τότε το πρόστιμο ισούται με 30 ευρώ.

Related posts

ΑΑΔΕ: Έως 1/7 η προσκόμιση δικαιολογητικών για απαλλαγή τελών κυκλοφορίας 2024 λόγω αναπηρίας

Arcadia Spot GZ

Μειωμένα Τέλη Κυκλοφορίας κατά την Άρση Ακινησίας Οχημάτων

Arcadia Spot GZ

Αλλαγή σε ΚΤΕΟ και τέλη Κυκλοφορίας

Arcadia Spot GZ
Arcadia SPOT
Πολιτική Απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.