Ελλάδα Επικαιρότητα Οικονομία

Νέο εργαλείο προσωποποιημένης σύγκρισης τιμών για την ενέργεια έρχεται στο E-katanalotis

Νέο εργαλείο προσωποποιημένης σύγκρισης τιμών ενέργειας

Νέο εργαλείο προσωποποιημένης σύγκρισης τιμών για την ενέργεια έρχεται στο E-katanalotis.

Το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων σχεδιάζει να εντάξει, άμεσα, στο E-katanalotis ένα νέο εργαλείο προσωποποιημένης σύγκρισης τιμών για την αλλαγή συμβολαίου ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου. Το νέο εργαλείο θα ονομάζεται «energycost» και θα υπολογίζει τα συμπληρωματικά κόστη, ψιλά γράμματα, προνόμια, ρήτρες, δώρα κ.α., ώστε να έχει ξεκάθαρη εικόνα ο καταναλωτής για τα κόστη, τα οφέλη και την εξοικονόμηση που θα έχει.

Η αναβάθμιση της πλατφόρμας e-katanalotis περιλαμβάνει επίσης την επέκταση των κωδικών προϊόντων από τους 1500 σε 3500, συμπεριλαμβανομένων και των προϊόντων μόνιμης μείωσης τιμής πάνω από το 5%. Επιπλέον, θα προστεθούν ειδοποιήσεις για τις αλλαγές που γίνονται στις τιμές των προϊόντων που έχει εντάξει ο καταναλωτής στο δικό του το «καλάθι».

Οι άμυνες των καταναλωτών απέναντι στην ακρίβεια Νέο εργαλείο προσωποποιημένης σύγκρισης τιμών

Ο πληθωρισμός επιφέρει διαρκώς ανατιμήσεις σε βασικά προϊόντα και υπηρεσίες ευρείας κατανάλωσης, με αποτέλεσμα να αυξάνεται η πίεση στους οικογενειακούς προϋπολογισμούς. Οι καταναλωτές αναζητούν τρόπους για να περιορίσουν τις επιπτώσεις της ακρίβειας στην καθημερινότητά τους.

Ο καθηγητής του Τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, κ. Γεώργιος Μπάλτας, επισημαίνει ότι οι καταναλωτές μπορούν να λάβουν ορισμένες αλλαγές αγοραστικής συμπεριφοράς για να μετριάσουν τις επιπτώσεις του πληθωρισμού. Οι κυριότερες από αυτές είναι:

  • Να ελέγχουν τη συσκευασία του προϊόντος για τυχόν αλλαγές σε μέγεθος, βάρος ή ποσότητα.
  • Να συγκρίνουν τις τιμές των εναλλακτικών επιλογών στην ίδια κατηγορία προϊόντων.
  • Να αναζητούν καλύτερες τιμές μεταξύ φυσικών ή ηλεκτρονικών καταστημάτων.
  • Να αποφεύγουν τις παρορμητικές αγορές.
  • Να δοκιμάζουν νέες μάρκες ή κωδικούς του προϊόντος που τους ενδιαφέρει.
  • Να εκμεταλλεύονται τις προσφορές, τις εκπτώσεις, τα κουπόνια και τα προγράμματα επιβράβευσης πελατών. Νέο εργαλείο προσωποποιημένης σύγκρισης τιμών

Ο κ. Μπάλτας τονίζει ότι ο καταναλωτής «ψηφίζει» καθημερινά τις εταιρείες και τα προϊόντα που προτιμά μέσω των αγορών του. Εάν οι καταναλωτές υποστηρίζουν αγοραστικά τις εταιρείες και τις μάρκες που προσφέρουν δίκαιες και συγκρατημένες τιμές, τότε βοηθούν έμπρακτα την αγορά να λειτουργήσει καλύτερα και οι υπεύθυνες τιμολογιακές πρακτικές θα αυξηθούν.

Related posts

Τιμή φυσικού αερίου και ηλεκτρικής ενέργειας : Πτώση το Φεβρουάριο

Arcadia Spot GZ

Υποχώρηση Τιμών : Μείωση Κόστους Ηλεκτρικού Ρεύματος για το Φεβρουάριο

Arcadia Spot GZ

Χαμηλότερες χρεώσεις για το «πράσινο» τιμολόγιο Φεβρουαρίου από τη ΔΕΗ

Arcadia Spot GZ

Leave a Comment