Επικαιρότητα Οικονομία

Αύξηση στις πωλήσεις των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας

Ανατιμήσεις τροφίμων το 2024

Αύξηση στις πωλήσεις των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας. Κατά την επίσκεψή τους στο σούπερ μάρκετ, οι Έλληνες καταναλωτές αντιμετωπίζουν μια ευρεία ποικιλία προϊόντων, δίνοντας την ευκαιρία να επιλέξουν τα αγαπημένα τους brands. Παράλληλα, τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας έχουν σημειώσει εντυπωσιακή αύξηση στις πωλήσεις τους σε πολλές κατηγορίες προϊόντων, καθιστώντας τα ιδιαιτέρως ανταγωνιστικά όσον αφορά την τιμή.

Η πρόσφατη έρευνα με τίτλο “Οι Έλληνες & τα Private Labels” που διεξήχθη τον Σεπτέμβριο του 2023 αποκάλυψε τα εξής αποτελέσματα:

  1. Σχεδόν όλοι οι Έλληνες καταναλωτές έχουν αγοράσει τουλάχιστον μία φορά προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.
  2. Σε σύγκριση με την τελευταία δεκαετία, υπάρχει μεγαλύτερη ποικιλία σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας με βελτιωμένη ποιότητα και αισθητική.
  3. Η άποψη του ελληνικού κοινού για τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας βελτιώνεται με τον χρόνο, καθώς η πλειονότητα θεωρεί ότι προσφέρουν καλή αξία για τα χρήματά τους.

Επιπλέον, η έρευνα δείχνει ότι ο αριθμός των Ελλήνων που αγοράζουν τακτικά προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας αυξάνεται, ενώ αυξάνεται και ο αριθμός των διαφορετικών προϊοντικών κατηγοριών που αγοράζουν τακτικά.

Τα πιο δημοφιλή προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας περιλαμβάνουν χαρτικά, κονσερβοειδή, ζυμαρικά, κατεψυγμένα προϊόντα, προϊόντα προσωπικής περιποίησης, αλουμινόχαρτο, μπισκότα, απορρυπαντικά, αναψυκτικά, ξύδι, καρυκεύματα, καθαριστικά, μπύρα και καφέ.

Τελικά, η γενική άποψη του ελληνικού κοινού για τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας βελτιώνεται διαχρονικά, με την πλειονότητα να θεωρεί ότι αυτά προσφέρουν καλή ποιότητα και αξία για τα χρήματά τους.

Related posts

Έρευνα ΙΕΛΚΑ: Ανάλυση Τιμών σε Σούπερ Μάρκετ – Αύξηση 3% τον Ιανουάριο

Arcadia Spot GZ

Το καλάθι της Σαρακοστής : Από πότε θα ισχύσει

Arcadia Spot GZ

Έλεγχος των τιμών σε supermarket από τον Κυριάκο Μητσοτάκη

Arcadia Spot GZ

Leave a Comment