Ελλάδα Επικαιρότητα Οικονομία

Εταιρίες στην Ελλάδα συμμετέχουν στην πρωτοβουλία “Μόνιμη Μείωση Τιμής”

Το Καλάθι της Σαρακοστής : Τι περιλαμβάνει

Εταιρίες στην Ελλάδα έχουν αρχίσει να ανακοινώνουν την πρόθεσή τους να συμμετάσχουν σε μια πρωτοβουλία για τη “μόνιμη μείωση τιμής” προϊόντων τους. Αυτές οι εταιρίες στέλνουν τους κωδικούς των προϊόντων τους στο Υπουργείο Ανάπτυξης με σκοπό να σημανθούν στα ράφια των σούπερ μάρκετ. Σύμφωνα με το μέτρο, οι εταιρίες πρέπει να μειώσουν τις τιμές τουλάχιστον 5% για τουλάχιστον 6 μήνες και να δεσμευτούν γραπτώς να διατηρήσουν αυτήν τη μείωση για αυτό το χρονικό διάστημα.

Δεν έχουν οριστεί συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων που θα πρέπει να συμμετέχουν, οπότε το μέτρο θα εφαρμοστεί σε όλα τα προϊόντα των σούπερ μάρκετ. Αυτό εξαρτάται από τους κωδικούς προϊόντων που επιλέγουν οι εταιρίες. Τα πρώτα παραδείγματα μειώσεων τιμών περιλαμβάνουν γαλακτοκομικά, αλλαντικά, αναψυκτικά και άλλα τυποποιημένα προϊόντα.

Είναι αβέβαιο αν οι κωδικοί που θα επιλέξουν οι εταιρίες θα αντιστοιχούν σε δημοφιλή προϊόντα ή όχι. Μέχρι στιγμής, ορισμένες εταιρίες έχουν ανακοινώσει μειώσεις της τάξης του 5% στα προϊόντα τους, ενώ άλλες εταιρίες, όπως η εταιρία Παλίρροια, έχουν ανακοινώσει τη συμμετοχή τους με περισσότερους κωδικούς προϊόντων.

Ο Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων δήλωσε ότι θα υποστηρίξει την πρωτοβουλία και θα σταθεί δίπλα στους καταναλωτές σε αυτή τη δύσκολη περίοδο. Οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ έχουν 25 ημέρες για να τοποθετήσουν ειδικές ετικέτες στα προϊόντα που συμμετέχουν στην “μόνιμη μείωση τιμής” αφού λάβουν τις δεσμεύσεις από τις εταιρίες.

Related posts

Έρευνα ΙΕΛΚΑ: Ανάλυση Τιμών σε Σούπερ Μάρκετ – Αύξηση 3% τον Ιανουάριο

Arcadia Spot GZ

Το καλάθι της Σαρακοστής : Από πότε θα ισχύσει

Arcadia Spot GZ

Έλεγχος των τιμών σε supermarket από τον Κυριάκο Μητσοτάκη

Arcadia Spot GZ

Leave a Comment